Psychokineze - Cvičení: Uvolnění těla


Uvolnění hraje velkou roli. Pokud budete napjatí, snižujete tím šanci, že se vám podaří psychokinezi ovládnout. A přitom stačí tak málo. Jste-li tedy napjatí, či se chcete naučit některou z těchto technik pokračujte ve čtení. Pro uvolnění svalů můžete vyzkoušet toto cvičení:

Lehněte si, uvolněte se, udělejte hluboký vdech a při výdechu si představte, jak shora dolu po tělu prochází vlna, uvolňující svaly. Vydechněte úplně a zadržte dech dokud ho nebudete zas potřebovat ;). Podívejte se vnitřním zrakem, jaké svaly nejsou dost uvolněné. Nadechněte se a pošlete jim vlnu uvolněni, zadržte dech. Já to dělám tak, ze si představím vlnu a když odchází tak si vzpomenu na moře jak se vlna vracela ze břehu, jak ostatní kapky vody propadaly skrz písek dolu. Stejně je to i s mým napětím, propadá někam dolu. Bez rychlých pohybů, měkce napínejte různé skupiny svalu. Například napněte svou pravou ruku. Podržte ji takhle napnutou 5 - 10 sekund, pak jí uvolněte. Packejte dalších 10 sekund a udělejte to vše znovu, pak přejděte k další části těla. Postupně přejdete k plnému uvolněni. Naučte se cítit ten přechod. Pak na to stačí vzpomenout a podruhé se to bude dařit lépe. Představte si slunce s číslem 3 nad vaší hlavou. Slunce se pomalu přibližuje a začíná procházet skrz vaše tělo. Vy cítíte teplo a jak se vaše tělo uvolňuje. Když slunce opustí prsty vašich nohou, představujte si stejné slunce, ale z číslem 2, a pak 1.

Až budete uvolnění, je dobré párkrát říci: „Příště se do tohoto stavu dostanu, když spočítám od 1 do X" (X muže být nějaké číslo, ale nemusí být nějak extremně velké, klidně od 3 do 10. To záleží jen na vás. Musíte opravdu věřit, že když dopočítáte do toho čísla, tak budete uvolnění co nejvíc).